söndag 3 februari 2013

Tunga och mysiga söndag

Jag ser inte bra ut just nu. Ansiktet är blekt och runt, jag är fet och jag ser ut som att jag hör hemma på plattan med en situation sthlm i handen.
Igår när jag skullr hämta ut mina mediciner på apoteket så tittade apotekarien på mig så skepiskt att jag nästan trodde att hon skulle neka mig.
Jag vet att det är just nu och att jag kommer att må bättre, se bättre osv .. Men det känns bara lite tungt ibland.

Annars har vi en skön söndag ..
Just nu ligger jag och min man i vår lilla soffa, han har lagt över sitt 100kg ben på mig och jag försöker att klia honom på benet och blogga samtidigt .. Det är tungt men mysigt :-)

Vet inte vad vi ska göra sen .. Kanske vi åker en sväng till våra vänner .. Eller så ligger vi bara kvar så här hela dan ..

Aaanyway .. Ni som läser.. Jag har sett på min statistik att ni är fler än 3st ;-) .. Om ni behövet hjälp med träning eller liknande.. Fråga på NU! Sen kommer jag att börja jobba oh då har jag inte så mycket tid.

Annars önskar jag er en fortsatt skön söndag :-****



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar