söndag 17 mars 2013

En nästintill perfekt helg!!

Hade ni frågat mig för ett par år sedan, vad jag tycker är en perfekt helg så hade jag antagligen sagt en juggefest eller en natt ute på Stureplan. Nu är allt (thank god) annorlunda och i helgen upplevde jag en nästintill perfekt helg, "nästintill" efterdom min fot och lite annat krånglar fortfarande.
I fredags chillade jag hemma med foten upp i luften och fixade lite med annonser på blocket..

Igår (lördag) satte jag min fot utanför dörren för första gången på 3 vecko, jag och Andrija mötte upp min bästa vän Vikorija och lite andra vänner i tan och fikade i flera timmar.Det blev en lång dag och trotts att min fot blev lite trött mot slutet så va det sååå värt det! Jag älskar att träffa min bästis och jag är så himla glad att hon och min man kommer så bra överens :-)

Idag hade jag ganska ont foten men vi åkte iaf en sväng till farsta och hälsade på vra närmata vänner och deras barn. De har alltid varit som en andra familj för mig och vi hälsar på dem så ofta vi kan.

Nu kännet jag mig lite frusen och hoppas att jag inte har feber :-/ ska iaf koka en kopp téoch bädda ner mig me en bok tror jag.

Delar med mig av en fin bild som jag tog igår på min man (www.andrijasandor.blogspot.com) och min bästa vän Viktorija.

Love u guys med heeeeela mitt hjärta ..och lite till!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar