lördag 16 mars 2013

Ut med det gamla, in med det nya!! BLOPPIS kanske???

Hej på er!

Medans jag skriver det här inlägget så är ni säkert ute och dansar eller shottar för fullt, skål på er!

Ni som följer mig vet att jag nyligen lagt om min kost, jag äter inte skräp längre på dagarna utan nu är et en proteinrik kost som gäller med inslag av långsamma kollisar och bra fetter.
Jag önskar att jag kunde säga att jag rasar i vikt och att mina energinivåer är på topp, men det är de inte. Jag är redan trött p.g.a. Mina smärtstillande och maten jag äter ger mig inte särskit mycket bränsle just nu.

Så för att inte börja hetsäta eller sova mig igenom dagarna så har jag börjat met ett nytt projekt hemma. Jag ska sälja ALLT jag inte behövet, använder, har tröttnat på eller helt enkelt aldrig använt.
Jag bor i en liten ett och är något av en "horder", älskar att köpa och hatar att slänga.. Det änns bätttre att sälja..... För då kan jag köpa nytt ;-)

Jag har bestämt att från och med nu måste jag sälja nå got för att köpa något nytt och jag har erkligen väääldigt mycket att sälja!

Jag är något av en shopoholic när det kommer till ALLT men främst skor och smink ..och kläder :-/

Jag vet inte om nåon är intresserad men jag skulle väldigt gärna ha lite BLOPPIS .. Lite då och då... Vad säger ni om det???

Jag har just nu 4 st annonser som ligger ute på Tradera och Blocket och tänkte dela med mig av länkarna så att ni kan gå in och kika om ni tycker att något intresdant.

Anger ni att ni läser min blogg så får ni en liten hemlig gåva på köpet :-)

Här kommer länkarna :

Säljer ett sminkpaket med 17 produkter innehåller b.la. Chanel, Kanebo och HR

http://www.tradera.com/lyxigt-sminkpaket-med-marken-som-chanel-kanebo-hr-mfl-auktion_343067_177583610



Sminkpaket nr 2 med 14 produkter innehåller b.la YSL, Christian Dior, Este Lauder mfl.

http://www.tradera.com/stort-sminkaket-med-produkter-ifran-christian-dior-ysl-mfl--auktion_343067_177718632



Den här länken leder till Blocket dä jag säljer 4 par skor, Reebok Easytones, Nike air max, Skinn slip-ins med hög träklack ifrån Zara och ett par kilklacks Slip-ins med nitR och rosett i fake-läder.

http://www.blocket.se/stockholm/Reebok_easytones__Nike_Air_max__Zara_som_NYA_4586543
1.htm?ca=11&w=3



Hoppas att ni hittar något ni gillar och kom ihåg att ange bloggen om ni gör det!


Nu ska jag gå och sova!

Natti natti!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar