torsdag 31 oktober 2013

Familjen och Prins Philip


God afton! 

Såg precis klartt senaste avsnittet av Sons oh Anarchy ... Ojojojo vad spänt det börjar bli nu med hela Tarasituationen. Det är verkligen upplagt för att hon ska bli "the bad guy" ..girl.  (?!)
Mer tänker jag inte säga, många som inte sett avsnittet än, en av dem är vet jag min syster.

På tal om syster ...

Vår Farmor har kommit hit på besök ifrån Serbien. Hon börjar bli lite till åren och det är lättast att vi alla samlas hemma hos henne , rättare sagt hos min faster, än att hon måste åka runt till alla. Sen så är det alltid kul att samla familjen lite då och då.
Förutom my lovely self :-) så var min Syster, systerson, Kusiner, kusinson, Faster,Farmor och min mamma och pappa där.
Min killkusin Danijel,hans son Aleks och min Nana (farmor) träffade även min lilla systerson Philip för första gången så man kan säga att det var något av ett special occasion.

Mosters älskling Prins Philip klarade av att bli squischad, pussad, kramad och skickad fram och tillbaka alldeles galant. Att bli squischad och pussad är han van vid från moster och han älskar det.På tiktigt.Jag lovar. Frågor på det?? ;-)

Danijels son Aleks och jag kommer mycket bra överens, kanske för att vi ligger ungefär lika högt på mognadsskalan. För honom normalt, för mig ........ I'll get there ;-)
Jag kommer ihåg när han va liten och han fick ungefär samma squisch- treatment som Philip får idag. Jag lovar att batn blir suuuupersmarta av det, visst tror ni mig ?? :-p

Skämt åsido, han är en otroligt intelligent och vacker pojke och jag har alltid jättekul med honom. Om jag har tur så kommer han och hälsar på mig imorgon.

Nu är jag trött. Mycket excitement även för mig idag. 


Men trotts min trötthet så vill jag bjuda på några spontanbilder ifrån dagen 


Nana, Aleks, Gabi , lilla Philip och min fasters bakhuvud :-)


Närbild på Aleks,Gabi och Philip. Min systerson är den enda som faktiskt att man ska titta upp när man blir fotad, mosters lilla modell <3



Aleks och hans gammelfarmor <3


Vi <3 


Pappa/ Philips morfar, Aleks och Philip 


Faster och Philip :-)

 Det var allt för idag gott folk! 

Kram på er! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar