fredag 18 oktober 2013

Mitt liv i bilder ..


Hello, 



Har precis opererat fötter (plockat ut skruvar och plattor) och känner inte för att skriva några längre texter. Det blir lixom inte bra när man är heavily drugged. Tänkte istället uppdatera er som fortfarande läser min blogg med lite bilder på vad som hänt på siståne :-)


Det sista jag skrev var ju att mammas bagage inte hade kommit fram i Grekland .. Well .. Eftrt en tripp till Dublin- Edinburgh-Stockholm -Oslo och Berlin, kom den fram 1 dag innan vi skulle åka vidare till Serbien. Bra jobbat Norweigan ! 
 
Det största som har hänt mig/oss egentligen är att jag fått en underbar liten pluttan systerson som heter Philip Ristić. Trodde aldrig att hag skulle känna en sån stor kärlek till någon som för den lilla plutten. Moster älskar dig mest i hela världen! 

Min finaste! 
Morfar, syrran och philip ❤️
Styv-mutti och morfar :-)


Och här kommer lite bilder ifrån våran underbara resa till Corfu och Agios Gordios: 


Min man som ni hittar här : www.andrijasandor.blogspot.se , gå gärna in och kika på hans blogg :-)

Vi hyrde en sån där liten båd där man paddlar (?!) själv med fötterna och åkte ut lite på havet. 







Min vackra mamma <3 


Jag och min husband <3





Det finns många fler Corfu bilder men dem väntar jag med och kör en liten #TB i vinter..

Vill bara inflika att Corfu/Agios Gordios och människorna, grekerna i allmänhet var så underbara! Har nog aldrig i mitt liv känt mig så hemma på en semester som där. 
Om ni som jag och min man (och mama) bara vill åka på en lugn semester med en fin stand och underbart hav  så är Agios Gordios det rätta stället för er :-)

Efter Grekland reste vi vidare till vårt hemland Serbien och till tjocka släkten ..

 Fina Beograd och hotel
 Moskva som har de bästa bskelserna! 

Det va varmt!! 


Lunch med älsksade Mutti i Vrnjacka banja.


En utav mina första vänner.  Min serbian BFF & hennes son Dušan


En utav min mans bästa vänner och min sommar-make :-)

Högklackat gick det bara att ta kort i :-( sen fick de ersättas av ballerinor .. Dumma fötter :-( 


Min man och hand sjukt sliskiga linne ..

Min mans familj och min mutti


Hos min serbiska frisör Ljubinko där man även får mat :-) tonar,slingar,färgar,klipper och fönar för 400kr! 

Alltid supernöjd!! 

Sommar-husband Radan, husband,mutti,mormor,morbrof och svär-mutti :) 

Mutti,jag och mormor. Mina förebilder <3

Jag och Svär-mutti, loves her!! 



Mkn gravida fiina vän/kuma Ivana <3


Family <3


Husband med systersöner :-)

Faster och farmor <3

Mina bake. ( mormor & farmor)  :-)



Här är vi tillbaks i Sthlm lagom till "Taste if sthlm" 
Helan o halvan! Vår bän Peter och min husband :-)


Sådärja! Då fick ni en liten uppdatering.

Btw är ni vänliga och klickar "like" om ni varit inne och läst ? Bara så att jag vet om någon fortf läser min blogg :-)

Och sorry om jag låter lite förvirrad är som sagt heavily drugged just nu 

KRAM! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar