torsdag 24 oktober 2013

Renovering på G

Ciao! 

Vill bara flika in först att jag VET att mina inlägg nu är snurriga,felstavade,autocorrectade M.m. , vill bara igen påminna om att jag har väldigt starka läkemedel i kroppen just nu som gör att jag blir snurrig i knoppen ok? Fokusera mer på VAD jag skrivet och inte HUR det är skrivet :-) 
 #syföreningenmärkaord

Aaanyway ...

Jag och min man (www.andrijasandor.blogspot.se) har i år bott i vår lägenhet i hela 7 år. På de hela 7 åren har vi inte renoverat ett skit! .. Förutom garderoben da.. :-/

Nu har vi bestämt oss för att totalrenovera och har lagt ut en annons på www.offerta.se . 
Det verkar vara en seriös och mycket smidig sajt där man lägger ut en beskrivning på vad man vill ha gjort och så slåss olika byggföretag om vem som ska få jobbet. 

Det är viktigt att dessa byggföretag är seriösa, man vill ju inte vara med i Byggfällan nästa år! 
På offerta så beskriver företagen vad de har för certifikat,behöriget M.m. det finns även referenser och betygssättning.

Jag som är serb är alltid van vid ringa pappa och be någon utav hans kompisar komma och fixa allt som har med måleri och snickeri att göra med förhoppning om att det ska kosta mig mindre.

Well you get what you pay for! 

Jag har den hårda vägen fått lära mig att såna deals kostar mycket mer pengar och oftast blir jobbet inte gjort som det ska. Sen måste man mata dem och förse dem med alkohol under tiden och är man sen inte nöjd så kan man inte klaga eftersom det är pappas kompis.

Jag och Andrija vill bara ha att göra med seriösa företag som erbjuder försäkringar,garantier och rotavdrag. 

Redan idag har 6 olika företag hört av dig vilket är superspännande :-) 

Nu frågar jag ER , Känner ni till något seriöst företag som kanske t.o.m har hjälpt er? 

Skriv gärna i kommentarsfältet, eller på Facebook eller maila, är verkligen mycket tacksam för alla tips.

Renoveringen kommer att kosta en del och då vill jag vara säkert på att vi väljer rätt företag ! 

Sen tänker jag byta samtalsämne heeelt! 

Har ni sett det senaste SOA avsnittet? Jag är så nyfiken på hur hela Taras plan kommet att utspela sig, är inte ni? 
Är sjukt orolig för att Jax ska börja hata henne :/// gaaah spännande! #seriejunkie #getalife #sjukskriven

Oh well! Bjuder på en liten bild på "Jackie boy" #yummie

Go'natt :-)





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar