torsdag 24 oktober 2013

Seriejunkie

Hola! 

Vaknade av att varenda muskel i min kropp gjorde ont, mest nedre ryggpartiet. Sätter mig upp för snabbt och håller på att ramla av soffan, där jag sover. Försöker få tillbaka balansen och känner samtidigt hur allt blod rusar ner i mina fötter, SMÄRTA. Lägger mig snabbt på rygg och lyfter upp fötterna i luften för att minska trycket.
Råkar sparka till en kudde som välter ut en nykokt kaffekopp på soffan, där jag sover.
Liggandes på rygg, i min soff/säng försöker jag komma på alla bra anledningar till varför jag opererat fötterna. 

Kommer på den enda, för att inte ha ont.

Förutom att ha ont så har jag spenderat dagen med lite andra "aktiviteter" ..

Jag har t.ex. Tjafsat med min man om det faktum att han tycker att han är mer sofistikerad än mig gör att han lyssnar på Pink Floyd, Metallica M.m... ??! !...Whatever! Egentligen skiter jag i vem som har bäst musiksmak, men tonen han använde och det faktum att han sa att han var "mer sofistikerad" + alla läkemedel jag har i kroppen gjorde mig rätt pissed! .. Men det gick över snabbt! 
Trotts at han irriterat mig ibland så har han en toppblogg www.andrijasandor.blogspot.se, gå in och läs! 

Har även sett en massa serier, är en riktig setiejunke måste jag erkänna. Jusst nu har en massa nya säsonger startat och det finns mycket kul att titta på. De flesta serierna hittar jag på Netflix,HBO  och Viaplay, ja jag betalar för alla! Men jag tittar bara på serier, ser knappt på tv alls nuförtiden. Ringde t.o.m tll comhem häromdagen och sa upp mina filmkananer. Ser inte poängen med att ha en filmkanal där man aldrig ser filmen från början. Kan tänka mig att de enda som uppskattar dem är dem som ser porrfilmerna efter 24.00 .. Men de går ju också att se på nätet.

Just nu så kollar jag på följande Serier : 

Kategoriserar dem efter de jag tycker om bäst: 
- SOA
- The Killing
- Homeland
- The White Queen 
- Revenge
- Scandal
- Agents of S H I E L D
- Glee
- Blacklist
- Arrow
- Greys Anatomy
- The Vampire diaries
- American horror story
- Once upon a time

.. Tror jag fick med alla som jag tittar på nu!

Annars saknar jag mina favoriter

- Game of Thrones 
- True blood
- Orange Is the new black
- Girls

Saknar dig Drogo .. * snyft * 


Har jag missat någon serie? Någon ni kan föreslå? Pretty please skriv en kommentar. Jag har såå tråkigt hemma och blir jätteglad om ni kan öppna upp mina ögon för en ny serie :-) 

Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar