onsdag 20 november 2013

Prins Philip, Paradise Hotel och fula barn..

'Ello mates! 

Har precis kollat klart på senaste säsongen av SOA S08 och nu jävlar börjar det hända grejer! Jag säger bara stackars Tara.

Nu sitter jag och kollar på Paradise Hotel. Jag och bästis har kommit överens om att vi ska titta på det här idiotprogrammet och disikera det tillsammans. Jepp vi är 16 år och inte en dag äldre :-) 

Fyfan vilka människor! Jordens bottenskrap samlade på ett och samma ställe. Deras mammor och pappor måste vara väldigt stolta över dem.

Jag har inte riktigt kommit in i programmet så det är svårt för mig att trasha några specifika personer just nu..men snart så! Muaahahaha ..

AAnyways...

Min förmiddag började alldeles super! Min syster Gabi och min lilla systerson Prins Philp kom och hälsade på. Åh vad jag älskar den lilla plutten, han är så underbar.

Idag fick jag honom att skratta Högt!! Fattar ni vilken underbar känsla?? Man blir alldeles mushi inside.

Jag sa till syrran att jag ser en massa bilder på en massa fula bebisar hela tiden- JA fula bebisar finns. Bad henne lova att hon skulle tala om för mig om min framtida bebis är ful, det är viktigt att veta, man är ju inte direkt objektiv med sina egna barn. 

Jag vill inte bli en sån där blind morsa som skickar sina barn till Idol Auditions så att hela Sverige kan skratta åt dem. 

Jag vill vara ärlig med mina barn om allt, ink utseende och talang .. Eller brist på båda.

Hon svarade såklart att mina barn kommer att vara finas åt och vackrast för henne .. Hmmpf :-/

Missförstå mig INTE jag kommer inte att älska mina barn mindre om de inte är vackra, intelligenta och talangfulla.. Snarare tvärtom, sådana barn behöver mer support och kärlek.

Min syster har det lätt hon. Hennes som är helt underbart söt och moster är helt övertygad om att han är smartast i världen. Om någon är elak mot mosters älskling så kommer de några det djupt! 

Älskar dig min lilla nasse (från nalle puh) .. Älskar dig till månen och tillbaka flera miljarder varv ...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar