fredag 1 augusti 2014

Sista dagen..#alanya



Som jag skrev tidigare så började idag.. Sorry gårdagen molnigt, men den avslutades med strålande sol. Jag och Rambo la oss skavfötters-ish på vår vattenmadrass och flöt runt i vattnet, rikyigt nice.


Annars ser jag ut som att jag har någon slags hudsjukdom just nu.. Flagnar och är fifty shades of brown just nun.. Skitfult och trist. Nästa år ska jag inte vara kaxig utan börja med SPF 30.. 



Efter stranden stack vi till stan och åt en riiiiiiiiiktigt god kebab! Jesús va gott! 
Drack lite turkisk caj (thé) och avslutade med lite cake och baklava! 
Ett riktigt turkiskt mål innan vi åker iaf.


Vi har annars lagat all vår mat själva och ätit precis son vi gör hemma i swe.. Men några undantag får man göra på semestern, eller hur? 

Kl är nu 02.10 och vi ligger och äter nutella i sängen.
Självklart lyckades min man grisa ner sängen vilket innebär att städerskorna imorrn antingen kommer att tro att vi bajsat på oss eller haft crazy poo sex .. Det skulle jag tro om jag var dem :-)

Imorgon ska jag försöka sola ansiktet smart och inte bränna de partier med ny hud, förhoppningsvist jämnar färgen ut sig lite, eller vad tror ni? 

Tveksamt..

Åhhh jusst det, glömde berätta!!! 

Gick in i en affär och får i vanlig ordning frågan "-where r u from?"
Svar: Sweden
- no, you no look swedish.
- ok, serbia.
- aaaah  (pilska ögon) .. Serbian girl be crazy..
- what do you mean?
- they craaaazy (ännu pilskare ögon)
- ok, I'm not crazy
- yeeees you look craazy ..
- bye.

Så sjukt creepy.. Usch ..

Ok.. Ska äta lite mer nutella och sova

PÖSSSS

P.s. Internet är sjukt trögt så jag skippar bilderna här, kika istället på instagram @shapetfu, har bättre WiFi imorrn åå stranden och laddar upp en massa då
:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar