fredag 17 oktober 2014

Lyckligt lottad och otroligt tacksam!

Innan jag drar och tränar (på riktigt) idag så måste jag bara dela med mig av de underbara kommentarer jag fått ifrån vänner och kollegor som respons på mitt inlägg igår.


När jag skrev inlägget igår så tänkte jag inte så mycket på vilken reaktion jag skulle få, trodde inte att jag skulle få någon eller att någon ens orkar gå in och läsa min fjuttblogg 😁

Sen får jag de här fina kommentarerna, för att inte tala om sms:en och på messenger!  Va?? Man blir varm i hjärtat och så otroligt tacksam över att ha så fina människor runtomkring sig. Sanningen är att trots mina extra kilon så känner jag mig vacker. 

Jag ger ofta komplimanger till tjejer och killar, men mest till tjejer. Reaktionerna är ofta lite besvärade och lite smått obekväma, man är inte riktigt van att få komplimanger av andra tjejer. Jag stoppas aldrig av att någon är obekväm, kommer alltid att ge komplimanger och måste även träna på att ta emot dem ☺️

Kan vi komma överens om en sak tjejer? 

När någon ger oss en komplimang så svarar vi inte med "äsch, den här gamla trasan" " oj, jag har många kilon jag vill gå ner" "usch du ska se min mage, rumpa, lår" ,....


Istället svarar vi "TACK" med ett stort leende och så kör vi "Pay IT forward metoden" genom att ge en komplimang till någon annan.

Det är väl inte så svårt att få till ? 

Nu är jag fullproppad med positiv energi som jag tar med mig till gymmet! 

Bästa bästa ni ❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar