fredag 17 oktober 2014

SATS Farsta #legday

Träningen gick smärtfritt ... Eller inte riktigt, det var bara ett psycho på SATS Farsta som var jobbig idag. 
Jag körde benpress, djup benpress, bredbent och högt upp för att komma åt rumpan. 

Då kommer hon .....1,50 lång,+ lika bred , supersminkad och med alldeles för tighta kläder ..

- urseekta? 

Jag ser att hon mimar något och plockar ur hörlurarna.

- ja? 

- Do gor den beinpres fjel.

- ursäkta? 

- ja fjel, du bara go liiiiiite ner.. Inte mikke.

- oook

- mikke mikke farlit.

- ok.

Jag fortsatte sen att givetvis med att göra mina mikkkkkkket farlita djupa benpress och hon gav mig onda ögat resten av mitt pass. Högst obekvämt.


Jag undrar händer det här bara mig? Är jag någon slags psychomagnet? 

Nu ska jag äta och se ett avsnitt av The Borgias... Ruskigt bra serie! 

Peace out ✌️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar